הפרשן הצבאי: בחסדי שמים נמנע הבוקר פיגוע תופת קשה

    המהדורה המרכזית No Comments on הפרשן הצבאי: בחסדי שמים נמנע הבוקר פיגוע תופת קשה

    פרשננו קובי פינקלר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "בהיתקלות לפני מספר שבועות, אחר חיסול מפקד החמאס אחמד ענדור, לוחמי צה"ל איתרו וחילצו שני חטופים שכבר לא היו בין החיים. היום התקבלו תוצאות הבדיקה מהמכון הפתולוגי שקובעות כי לא ניתן לדעת אם הם נהרגו כתוצאה מתקיפת צה"ל"

    צילום: איחוד הצלה
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר מדווח הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "בהיתקלות לפני מספר שבועות, אחר חיסול מפקד החמאס אחמד ענדור, לוחמי צה"ל איתרו וחילצו שני חטופים שכבר לא היו בין החיים. היום התקבלו תוצאות הבדיקה מהמכון הפתולוגי שקובעות כי לא ניתן לדעת אם הם נהרגו כתוצאה מתקיפת צה"ל".

    עוד אמר: "ארה"ב מבקשת כבר מספר שבועות שנוריד את עוצמת התקיפות בעזה. במוצ"ש התייצב הרמטכ"ל מול המצלמות והודה כי אכן מספר יחידות יוצאות מעזה. נתניהו מדבר בצורה אחרת אבל אנחנו רואים את הירידה בעוצמת התקיפות".

    ביו"ש: "חוליית מחבלים מתארגנת מספר שבועות ויוצאת הבוקר ממחנה הפליטים בלאטה לבצע פיגוע תופת קשה בלב ישראל. בכליהם נמצצא תחמושת רבה מאוד. חיל האוויר חיסל אותם מהאוויר ובנס נמנע פיגוע תופת קשה. במקביל, במהלך הפעילות בטול כרם נפצע לוחם מילואים בצורה קשה".

    האזינו



    0 תגובות